Kaia Gerber dla Louis Vuiton - prawdziwa #itgirl w kampanii #itbag na wiosnę-lato 2020
Kaia Gerber w kampanii Louis Vuitton wiosna-lato 2020
18-letnia Kaia Gerber, córka jednej z najsłynniejszych supermodelek świata Cindy Crawford, zdobywa kolejny modowy bastion. Właśnie pojawiła się w wiosenno-letniej kampanii Louis Vuitton.
Kampania, której bohaterkami są torebki z kolekcji "Twist", to pierwsza współpraca reklamowa Kai Gerber z francuskim domem mody. Autorem zdjęć jest znany i ceniony Graig McDean, a na planie sesji pojawia się także temperamentna Julia Nobis.
Wiosna-lato 2020 - styl vintage wciąż na topie!
Kolorystyczne combo, akcenty w stylu vintage rodem z lat 70. (szpiczaste kołnierze bluzek XXL, trapezowe mini spódniczki czy dopasowane dzianinowe kamizelki), dla kontrastu minimalistyczna mocno wygładzona fryzura – tak w skrócie opisać można stylizacje Kai Gerber.
Luksusowe klimaty rodem z Instagrama
Piękna supermodelka pozuje na tle hotelowego basenu, umiejscowionego gdzieś w tropikach. Popija koktajl ze świeżych ogórków, sprawdza "serduszka" na Instagramie i wybiera się w podróż designerskim vintage kabrioletem.
Sceneria rodem z instagramowych kont najsławniejszych gwiazd i najbardziej stylowych podróżniczek świata z pewnością nie jest tu przypadkowa. W końcu to właśnie one pozwolić sobie mogą na "twistowe akcesorium" kosztujące (w zależności od modelu) od 3 do nawet 25 tys. dolarów!
Stylizacje prawdziwej #itgirl
Co ciekawe, mimo hotelowej scenerii, młodziutka Kaia Gerber nie pozuje w kostiumach kąpielowych czy zwiewnych sukienkach, ale właśnie we wspomnianych dopracowanych i bardzo street style'owych zestawach. W każdej z nich niejedna #itgirl przeszłaby się po Manhattanie! Oczywiście pod warunkiem, że lubi odsłaniać nogi, jak Kaia Gerber. Swoją drogą nogi młodej supermodelki są po prostu doskonałe. Cóż, genów nie oszukasz…
Torebka "Twist" Louis Vuitton - nowy przedmiot pożądania?
Wracając do luksusowych torebek Louis Vuitton, francuski dom mody swoją najnowszą kolekcją na sezon wiosna-lato 2020 próbuje dotrzeć do znacznie młodszej i zorientowanej na trendy klienteli. Akcesoria z kolekcji "Twist" – małe, nowoczesne w designie, kolorowe, z wyrazistym i nowoczesnym logo LV, zdają się być odpowiedzią na asortyment innych domów mody, takich jak Chanel, Chloe czy wreszcie Michael Kors.
Czy nowe "twistowe torebki" mają szansę na podbicie rynku i status ikonicznego modelu, pożądanego przez tysiące, jeśli nie miliony, fashionistek na całym świecie?
Widząc najnowszą kampanię z udziałem Kai Gerber i Julii Nobis, mam wrażenie, że szansa jest spora. Oczywiście pod warunkiem, że nasze życie – to bardziej luksusowe i mniej - wróci do jakiejś normalności…