Jak mama z córką… Celebrujmy tę niezwykłą więź Płatna współpraca z marką Apart.pl
Po swoich mamach dziedziczymy naprawdę wiele. Często są to rzeczy widoczne na pierwszy rzut oka – kolor włosów, kształt oczu, sposób, w jaki marszczymy nos podczas uśmiechu. Częściej jednak są to cechy nie do końca uchwytne, a jednak takie, które bez słów przekazują, jak wiele nas łączy.
Podobny temperament i spojrzenie na świat
Coraz częściej łapiesz się na tym, że zachowujesz się "jak własna mama"? Doskonale! Nie ma nic złego w tym, że z mamą łączą cię temperament, upodobania i spojrzenie na świat. I to nawet, jeśli lwią część czasu dorastania spędziłaś na udowadnianiu sobie i światu, jak bardzo się od niej różnisz. Ponieważ jednak genów (i dobrych wzorów) nie oszukasz, przychodzi taki moment, w którym odkrywasz, że niedaleko padło jabłko od jabłoni, a ulubione rytuały twojej mamy stały się także równie ulubionym elementem twojej codzienności. I że na liście najczęściej wybieranych numerów w twoim telefonie jest właśnie mama. W końcu kto zrozumie cię lepiej niż druga tak do ciebie podobna kobieta? I to taka, która – umówmy się – ma o wiele więcej doświadczenia od ciebie.
Źródło: materiały partnera
Wspólna szafa i szkatułka z biżuterią
Dla dorastających dziewczyn pierwszymi ikonami stylu, mody i urody są ich mamy. To je podpatrywałyśmy, gdy szykowały się do pracy. To "grzebanie" w ich kosmetyczce, szafie czy szkatułce z biżuterią było dla nas ekscytującą wyprawą w głąb kobiecego świata i odkrywania tego, co piękne. To wreszcie ich klipsy, kolczyki czy korale ukradkiem przymierzałyśmy przed lustrem i na ich kosmetykach uczyłyśmy się podkreślać własną urodę. Te wspólne chwile "jak kobieta z kobietą" wcale nie muszą zanikać wraz z upływem czasu. Wręcz przeciwnie! Jak pokazuje kampania, którą z okazji Dnia Mamy przygotowała marka Apart, więź, jaka na ich bazie się wytworzyła, z czasem nabiera znaczenia i przekształca się w wyjątkowe partnerstwo.
Źródło: materiały partnera
Partnerstwo, w którym nie tylko córka uczy się od mamy, ale i mama od córki. Jak bohaterki kampanii marki – Ewa Tylecka, Miss Polonia 1995 oraz jej córka, Julia Tychoniewicz, która podbija świat social mediów jako @juliamellort. Ich wyjątkową więź uwiecznił na zdjęciach Wojtek Rudzki – podobnie jak niezaprzeczalne podobieństwo i urok, który Julia bez dwóch zdań odziedziczyła po mamie oraz doskonałe wyczucie stylu i upodobanie do pięknej biżuterii! Mamę i córkę łączy nie tylko przyciągający uwagę uśmiech, ale i zamiłowanie do pięknej biżuteria z diamentami – zarówno w formie klasycznych, eleganckich kolczyków i naszyjników, jak i bardziej niezobowiązujących połączeń z perłami i kolorowymi kamieniami ozdobnymi.
Źródło: materiały partnera
Kolory, nieoczywiste kształty i wykończenia to zresztą motyw przewodni modowej biżuterii stworzonej przez markę Apart z myślą o mamach i córkach. Połączenie ponadczasowej klasyki i szlachetnego kruszcu z kolorowymi kamieniami i modnymi motywami splotu łańcucha zachęca i inspiruje do odważnego kształtowania swojego wizerunku. W zgodzie z własnym gustem i upodobaniami, które dzielimy z naszymi mamami.
A to, że wzięłyśmy po nich to, co modowo najlepszego, możemy udowodnić już 26 maja i okazać mamie miłość w najlepszym stylu!
Płatna współpraca z marką Apart.pl